دانشکده مجازی
شروع به کار سی و دومین دوره فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی
شروع به کار سی و دومین دوره فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی
سی و دومین دوره فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی 8 خرداد 1401 بصورت مجازی به همت دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شروع به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی، با اعلام این خبر گفت: این دوره بر اساس شش محور کلی" مفاهیم، مبانی و ملزومات یادگیری الکترونیکی، نقشها و وظایف مدرس دوره الکترونیکی و آشنایی با سیستم مدیریت یادگیری، طراحی آموزشی دروس الکترونیکی، انواع تعامل و اصول طراحی بحث گروهی در محیط الکترونیکی، ارزشیابی دانشجو در محیط الکترونیکی و فناوریهای نوین "برگزار می شود که هر کدام مجموعه کارگاههایی را در بر می گیرد.
دکتر «مجیدرضا فرخی» خاطر نشان کرد که پس از گذراندن دوره فلوشیپ توسط اعضاء هیئت علمی، در صورت شرکت در فعالیتهای یادگیری شامل مشارکت فعال در سیستم مدیریت یادگیری، جلسات بحث و گفتگو و کلاس مجازی و تدوین و ارائه یک فیلم آموزشی اصیل، بنا بر مصوبه درونی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، 1 امتیاز دانش پژوهی به ایشان تعلق میگیرد و با انجام فعالیتهای الکترونیکی از قبیل تهیه محتوای الکترونیکی، برگزاری کلاس مجازی، استفاده از آزمون ساز و تالار گفتگو امتیازی معادل فعالیتهای انجام شده برای اساتید محاسبه خواهد شد.
مدیر گروه یادگیری الکترونیکی و دبیر علمی این برنامه با اشاره به اینکه فلوشیپ یادگیری الکترونیکی بصورت کاملا مجازی و در قالب 23 جلسه آفلاین (نابرخط) و 6 جلسه آنلاین (برخط) تا 18 تیر1401 ادامه دارد، افزود 7 عضو هیات علمی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و 102 نفر از دانشگاههای علوم پزشکی اصفهان، اهواز، بیرجند، تهران، شاهد، لارستان، مراقه، مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی، آبادان، اراک ، ارتش، ارومیه، البرز، ایران، بم، تبریز، دزفول، رفسنجان، شهرکرد، فسا، کرمانشاه، گلستان، مازندران، همدان، زاهدان، سبزوار، لرستان، بقیه الله، شهید بهشتی، یزد، یاسوج، کازرون و ... در این دوره نامنویسی کردهاند.
دکتر «ناهید ظریف صنایعی» در جلسه افتتاحیه که بصورت آنلاین (برخط) برگزار شد، در خصوص نحوه برگزاری دوره و مسیر یادگیری (learning path) که به واسطه آن به صورت هفتگی تمام محتواهای آموزشی و فعالیتهای یادگیری، بر طبق ساختار دوره مرحله به مرحله فراگیران را هدایت می کند، توضیحاتی عنوان نمود.
نظر دهید