اولویت های پژوهشی دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی
همسو با سند بالادستی برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری، و تاکید بر توسعه آموزش و فناوری های نوین ارتقای یادگیری، دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه اولویت های روز آمد پژوهشی در حیطه ها و محورهای ذیل را به عنوان رهنمودی در جهت دهی به عناوین پژوهشی اعلام می نماید:
عرصه های فعالیت
محور اولویت ها
· طراحی و کاربست فناوری های نوین مجازی در آموزش علوم پزشکی (شبیه سازی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، و ...):
· طراحی و کاربست رویکردها و روندهای نوین در آموزش علوم پزشکی (بازی و بازی وارسازی، اپلیکیشن، MOOCS، یادگیری مبتنی بر موبایل، یادگیری مبتنی بر شبکه های اجتماعی، یادگیری خرد، و ...)
· مطالعه تطبیقی و ارائه مدل های بهینه آموزش و یادگیری الکترونیکی در توسعه آموزش علوم پزشکی
· کاربست نظریه های یادگیری در طراحی، برنامه ریزی، تدریس و ارزشیابی دوره های مجازی
· طرح و تبیین الگو های آموز ش و یادگیری الکترونیکی در توسعه آموزش علوم پزشکی
· طراحی و ساخت ابزارهای برنامه ریزی، آموزش، یادگیری، سنجش و ارزشیابی محیط ها و مفاهیم یادگیری الکترونیکی
· طراحی و کاربست رویکردها و شیوه های تعامل در محیط های الکترونیکی
· طراحی، و ارزشیابی مدلهای پشتیبانی در محیط یادگیری الکترونیکی(مدرس، دانشجو، کارکنان، مدیریت)
· طراحی و ارزشیابی الگوهای ارتقا امنیت اطلاعات درمحیط یادگیری الکترونیکی
· طراحی و کاربست الگوهای مدیریت و برنامه ریزی در آموزش و یادگیری الکترونیکی
معاونت پژوهشی دانشکده مجازی