نقشه سایت
EN
معرفی دانشکده
رئیس دانشکده
معاونین و مسئولین واحدها
اعضای هیات علمی
کارکنان
ساختار سازمانی
تاریخچه دانشکده
منابع وامکانات آموزشی
معرفی قطب علمی آموزش الکترونیکی
افتخارات و دستاوردها
معرفی برنامه جامع تعالی ، عدالت و بهره وری
روسای دانشکده در گذر زمان
زمینه های همکاری با دانشکده مجازی
ارتباط مستقیم با رئیس دانشکده (حوزه ریاست )
معاونت ها
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
معاونت تحقیقات و فن آوری
معاونت پشتیبانی
برنامه جامع تعالی، عدالت و بهره وری
سامانه های آموزشی
سامانه LMS
سامانه نوید
سامانه آزمون ساز فرادید
سامانه دانا(موکس علوم پزشکی شیراز)
دوره های آموزشی
دوره پودمانی پایه و پیشرفته یادگیری الکترونیکی
مدرسه تابستانی
کارگاههای آموزشی
تولید محتوای دیجیتال
معرفی واحد
رئیس واحد
معاونین و کارشناسان
ساختار سازمانی واحد
معرفی ابزارهای مورد نیاز
درخواست همکاری
آموزش سلامت
ارتباط با ما
تلفن های بخش اداری دانشکده
فرم نظرسنجی
پرسش های متداول
صفحه اصلی
پیوندهای زیر اسلایدر
ارزشیابی تحصیلی
فرم ارزشیابی ترم تحصیلی (ارزشیابی برنامه های یک ترم) فرم الکترونیکی آنلاین
دانشجویان عزیز سلام
فرم حاضر با هدف ارزشیابی دروس در انتهای هر ترم و ارتقای کیفیت آموزشی رشته تدوین شده است. خواهشمند است اطلاعات خواسته شده با تکمیل نموده و حتما در صورت وجود موارد دیگر در بخش سوالات کیفی مرقوم فرمایید. با تشکر
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دکتری
ترم مورد ارزشیابی
پرسشنامه ارزشیابی ترمی دروس رشته های مجازی
جلسه معارفه و معرفی طرح دوره و انتظارات آموزشی از دانشجویان در ابتدای ترم برگزار می شود
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
برنامه زمانی بندی جلسات به تفکیک دروس در اختیار دانشجویان قرار می گیرد
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
برنامه کلاس های آموزش مجازی و لینک های مرتبط برای دانشجویان قابل مشاهده و دریافت است
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
آموزش مجازی غیر همزمان (سامانه نوید، تکالیف، تمرین ها و خودآزمون ها و ..) از کیفیت مناسبی برخوردار است
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
آموزش مجازی غیر همزمان (سامانه نوید، تکالیف، تمرین ها و خودآزمون ها و ..) از کیفیت مناسبی برخوردار است
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
زیرساخت های برگزاری کلاسهای مجازی برخط همزمان، و تکالیف و محتواهای غیر هم زمان سامانه نوید مناسب است
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
امکان ارتباط و تعامل دو طرفه با استاد وجود دارد (تلفن، شبکه اجتماعی، سامانه نوید و ....)
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
امکان تعامل و ارتباط بین دانشجویان کلاس ایجاد شده است
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
تکالیف درسی ارائه شده برای ارزیابی طول ترم مناسب و آموزنده هستند
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
پس از انجام تکالیف و فعالیت های یادگیری بازخورد مناسب از استاد دریافت می¬کنم
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
مطالب ارائه شده با سرفصل های درسی انطباق و همخوانی دارد
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
شیوه های ارزشیابی دانشجو در امتحانات متناسب با محتوا و روشهای تدریس است
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
در ارائه مطالب نظم منطقی و انسجام بین مطالب رعایت شده است
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
منابع آموزشی پشتیبان برای دروس ارائه می شود(محتوای چندرسانه ای، جزوات، معرفی کتاب، معرفی مقاله و ...)
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
از عناصر دیداری شنیداری مناسب (تصاویر، گرافها، جداول، نمودارها، نقشه ها، و... ) در آموزش استفاده می شود
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
لینک فایلهای ضبط شده کلاسها به موقع در اختیار دانشجویان قرار داده می شود
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
پشتیبانی های لازم از سوی کارشناسان آموزشی انجام می شود (پاسخگویی، احترام و ...)
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
پشتیبانی های لازم از سوی کارشناسان فنی انجام می شود (رفع اشکالات فنی، نرم افزاری، احترام و ...)
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
در مجموع آموزش های ارائه شده انتظارات من را از یادگیری برآورده می سازد
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
در مجموع آموزش مجازی ارائه شده در انگیزش و علاقه مندی من تاثیر مثبت داشته است
کاملا موافقم
موافقم
متوسط
مخالفم
کاملا مخالفم
ریکپچا 28
ارسال
مجله IJVLMS
تماس با ما