• 1399/06/29
  • - تعداد بازدید: 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده مجازی

چهارمین مدرسه تابستانی یادگیری الکترونیکی 19 شهریور ماه به کار خود پایان داد

چهارمین مدرسه تابستانی یادگیری الکترونیکی 19 شهریور ماه به کار خود پایان داد

چهارمین مدرسه تابستانی کشوری یادگیری الکترونیکی، با هدف آموزش و توانمندسازی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در زمینه آموزش های مجازی و یادگیری الکترونیکی و شناسایی استعدادهای برتر دانشجویان در حیطه آموزش‌های مجازی و یادگیری الکترونیکی، امروز 19 شهریور ماه 1399 به کار خود پایان داد.

رییس مدرسه تابستانی یادگیری الکترونیکی، با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال دانشجویان از برگزاری دوره های پیشین و نیز ضرورت توجه به آموزش به شیوه الکترونیکی در شرایط بحران همه گیری کووید 19 دانشکده مجازی بر آن شد تا چهارمین دوره مدرسه تابستانی را به شیوه کاملا مجازی (آنلاین و آفلاین) و مبتنی بر سیستم مدیریت یادگیری (LMS) برگزار نماید.

دکتر «مجیدرضا فرخی» با بیان اینکه محتوای علمی این دوره با حضور کمیته علمی متشکل از متخصصان آموزش یادگیری الکترونیکی و کارشناسان فنی طراحی شده است، مقدمات و مفاهیم یادگیری الکترونیکی، ابزارهای تعاملی، اصول چندرسانه‌ای، تدریس و ارزشیابی و روندهای نوین در یادگیری الکترونیکی و همچنین کار با نرم افزارهای تولید محتوای الکترونیکی را از محورهای این دوره برشمرد.

دبیر علمی مدرسه تابستانی و معاون توسعه آموزش مجازی، افزایش دانش و مهارت دانشجویان در تولید محتوای الکترونیکی و کار با نرم افزارهای آموزشی، بهبود و تقویت نگرش دانشجویان در زمینه استفاده مفید و هدفمند از فضاهای مجازی و همچنین تقویت خلاقیت دانشجویان در زمینه کاربست مفاهیم یادگیری الکترونیکی در عمل را از اهداف اختصاصی این مدرسه تابستانی عنوان کرد.

 
 

دکتر «زهرا کریمیان» افزود: این مدرسه از 15 تا 19 شهریورماه 1399 با حضور 26 شرکت کننده (15 خانم و 11 آقا) در مقاطع تحصیلی دکترای تخصصی (Ph.D.) ، دکترای حرفه ای، کارشناسی ارشد و از دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، تهران، ایران، شهید بهشتی، فسا، جهرم، کرمان، یزد، بوشهر، گیلان، شهرکرد، مشهد، سمنان و دانشگاه تربیت مدرس و شهید بهشتی به همت دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی برگزار شد.

علاقمندان می توانند جهت دریافت برنامه مدرسه و نیز کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق لینک زیر به سایت دانشکده مجازی و صفحه مدرسه تابستانی مراجعه نمایند.

https://vu.sums.ac.ir/page-Majazi/fa/149/form/pId48248

 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 28925
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید