• 1399/05/15
  • - تعداد بازدید: 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برگزاری آزمون های الکترونیکی

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برگزاری آزمون های الکترونیکی

رییس دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی از برگزاری حدود 1000 آزمون به شیوه الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

دکتر مجیدرضا فرخی با اعلام این خبر گفت: دغدغه اصلی بعد از ارائه آموزش به دانشجویان، ارزشیابی و بررسی تاثیر این آموزش ها است. در همین راستا در سال تحصیلی 99-1398 حدود 1000 آزمون میان ترم و پایان ترم در دانشکده ها و گروههای علوم بالینی به شیوه الکترونیکی و با همکاری دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی برگزار شد و به همین منظور دستورالعملی جهت برگزاری آزمون ها به شیوه الکترونیکی و آنلاین (برخط) با همکاری دانشکده مجازی، اداره کل آموزش و معاونت آموزشی تنظیم و در اختیار گروه های آموزشی قرار گرفت. 

دکترفرخی حضور همزمان بیش از 450 نفر در سامانه آزمون در امتحانات متمرکز دروس عمومی و نیز برگزاری 60 آزمون همزمان در یک روز را از چالش های برگزاری آزمون های الکترونیکی بر شمرد و افزود در شرایط بحرانی فعلی امنیت آزمون های الکترونیکی و برگزاری موفقیت آمیز آن از چالش های پیش روی همه دانشگاه هاست،که این مهم با مشارکت و همکاری اداره کل آموزش، اعضاء هیئت علمی و مسئولین دانشکده ها و گروه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به انجام رسیده است.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 27276
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید