• 1401/05/02
  • - تعداد بازدید: 19
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دانشکده مجازی

ششمین مدرسه تابستانی کشوری یادگیری الکترونیکی از یک مرداد ماه شروع شد.

ششمین مدرسه تابستانی کشوری یادگیری الکترونیکی از یک مرداد ماه شروع شد.

ششمین مدرسه تابستانی کشوری یادگیری الکترونیکی که امسال ششمین دوره آن به همت دانشکده مجازی-قطب علمی آموزش الکترونیکی از یک تا 9 مردادماه برگزار می شود در 7 روز فعال کاری با همراهی 25 نفر از دانشجویان از سراسر کشور اجرا می شود. 

در طی این دوره، دانشجویان با مفاهیم و مبانی نظری یادگیری الکترونیکی، روش های تدریس و ارزشیابی آموزشی، اصول چندرسانه ای، ابزارهای تعاملی مبتنی بر وب و کار با نرم افزارهای متنوع محتوای الکترونیکی آشنا می شوند.

 

در این دوره 5 عضو هیئت علمی و 10 کارشناس از دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی در برگزاری دوره مشارکت دارند.

در این دوره 25 دانشجو شرکت دارند که از این تعداد 36% آقا و 64% خانم هستند، حدود 48%  دکترای تخصصی، 32% کارشناسی ارشد 16% دکترای حرفه ای و 4% پزشکی هستند. تنوع رشته ای دانشجویان در رشته های مختلف تصویر برداری پزشکی، تاریخ علوم پزشکی، داروسازی، پرستاری، یادگیری الکترونیکی، پزشکی مولکولی، اقتصاد بهداشت، طب ایرانی، رادیولوژی، پزشکی، بهداشت باروری، آموزش جامعه نگر، اتاق عمل، ایمونولوژی، آموزش بهداشت، انفورماتیک پزشکی، بیوتکنولوژی، اخلاق پزشکی  شرکت داشتند.

این دانشجویان از دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، مشهد، شیراز، تربیت مدرس، اصفهان، کرمان، شهرکرد، هرمزگان، تبریز، قم، اراک و البرز بودند.

امیدواریم این دانشجویان بتوانند با بهره گیری از مطالب ارائه شده نقش موثری در توسعه مفاهیم ضروری آموزش مجازی در دانشگاههای خود داشته و زمینه همکاری های علمی بعدی را فراهم کنند.

شایان ذکر است اولین مدرسه تابستانی در سال 1396 برگزار شد که با توجه به استقبال و رضایت دانشجویان تا سال 1398 به صوری حضوری ارائه می شد اما پس از پاندمی کوید 19 در سال 1399 و 1400 این دوره به صورت مجازی با رویکرد ترکیبی ارائه شد که خوشبختانه با توجه به افزایش سطح دسترسی دانشجویان و کاهش هزینه های اسکان و ایاب و ذهاب رضایت و استقبال دانشجویان افزایش یافته است.

ریاست مدرسه تابستانی: دکتر مجید رضا فرخی

تنظیم گزارش: دکتر زهرا کریمیان دبیر علمی مدرسه تابستانی

 
 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 63896
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید