• 1400/07/10
  • - تعداد بازدید: 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده مجازی

ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشکده مجازی در سال تحصیلی 1401-1400

ضمن تبریک قبولی به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز- دانشکده مجازی در سال 1400، نکات زیر را به اطلاع می رساند:

1-       ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان به صورت اینترنتی از طریق سایت اداره کل آموزش به آدرس amoozesh.sums.ac.ir انجام خواهد گرفت.

2-       با مراجعه به سامانه سبا به آدرس saba.sums.ac.ir نسبت به انتخاب این واحدها اقدام نمایید. نام کاربری شما شماره دانشجویی است که پس از انجام مرحله اول ثبت نام دریافت می کنید و رمز عبور شما کد ملی است.

3-      پذیرفته شدگان عزیز جهت شرکت در کلاس های مجازی بایستی از طریق سامانه lms.vu.sums.ac.ir اقدام نمایند. پس از مراجعه به سامانه قبل از وارد شدن ابتدا بایستی از قسمت راهنماها نسبت به نصب نرم افزارهای مورد نیاز جهت ورود به کلاس مجازی اقدام نمایید. سپس از طریق دکمه ورود با وارد کردن نام کاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور (کدملی) به سامانه وارد شوید. اکنون شما به دروس انتخاب واحدی خود دسترسی دارید. با کلیک کردن بر روی هر درس می توانید وارد ماژول کلاس مجازی شوید. جهت دریافت راهنمای سامانه وستا اینجا  را کلیک کنید.

4-      برای دسترسی به سایر کلاس ها و منابع لازم است از طریق سامانه نوید به آدرس sumsnavid.vums.ac.ir اقدام نمایید. نام کاربری شما ایمیلی است که در هنگام ثبت نام اولیه آن را وارد کرده اید و رمز عبور شما sp123456 می باشد. جهت دریافت راهنمای سامانه وستا اینجا را کلیک کنید.

به علت شیوع بیماری کرونا از پذیرفته شدگان گرامی تقاضا می شود از مراجعه حضوری به دانشگاه اکیدا خودداری فرمایند و صرفا از طریق اطلاعیه های ثبت نام اقدام نمایند.

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 48011
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید