• 1398/10/23
  • - تعداد بازدید: 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری چهارمین نشست نمایندگان توسعه آموزش های مجازی در دانشگاه های کلان منطقه 5

برگزاری چهارمین نشست نمایندگان توسعه آموزش های مجازی در دانشگاه های کلان منطقه 5

 
 
چهارمین نشست نمایندگان توسعه آموزش های مجازی در دانشگاه های کلان منطقه 5 در روز پنج شنبه 13 آبان 95 در محل سالن اصلی دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار گردید.
در این نشست که با حضور بیش از 15 نفر از نمایندگان و اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی شیراز، بوشهر، یاسوج، هرمزگان، فسا، جهرم، گراش و لار برگزار شد، مسئولین بسته های مجازی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 6 ماه اول 95، برنامه های آتی 6 ماه دوم را نیز بیان داشتند.
گزارشات ارائه شده حاکی از آن بود که روند ایجاد توسعه زیر ساختها و برنامه های توسعه آموزش های مجازی در دانشگاه های کلان منطقه 5 از ابعاد کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته است.
آقای دکتر فرخی رئیس دانشکده مجازی و مسئول توسعه آموزش های مجازی در کلان منطقه 5 ضمن ابراز امیدواری از روند توسعه آموزش های مجازی در دانشگاههای هم قطب بیان داشتند، با توسعه برنامه توانمندسازی اعضای هیئت علمی و استقبال دانشگاههای منطقه انتظار می رود انشااله در آینده نزدیک توسعه فعالیت های مجازی با سرعت و کیفیت بیشتری صورت پذیرد و با تعریف پروژه های مشترک بین دانشگاهی زمینه همکاری بیشتر منطقه ای فراهم آید.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 18619
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید