• 1399/04/21
  • - تعداد بازدید: 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری پانزدهمین نشست مشترک مسئولین بسته توسعه آموزش مجازی در دانشگاهای کلان منطقه 5

برگزاری پانزدهمین نشست مشترک مسئولین بسته توسعه آموزش مجازی در دانشگاهای کلان منطقه 5

پانزدهمین نشست مشترک بسته توسعه آموزش مجازی با حضور نمایندگان دانشگاه های کلان منطقه پنج آمایش کشور، پانزدهم خرداد ماه 99  به شیوه وبینار در دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی، برگزار گردید.

در این جلسه رییس دانشکده مجازی و مسئول توسعه بسته آموزش مجازی در کلان منطقه پنج، توضیحاتی در خصوص فعالیتها و دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه توسعه آموزش‌های مجازی و چالش‌های آن در طول ترم تحصیلی جاری همزمان با بحران پاندمی کووید19 عنوان نمود.

همچنین دکتر مجیدرضا فرخی بر لزوم همفکری و مشارکت هرچه بیشتر دانشگاه های علوم پزشکی و بهره گیری از تجربیات مشترک برای پیشبرد اهداف و برنامه های آموزش مجازی در طی این دوران بحران تاکید کرد.   

در ادامه هریک از مسئولین بسته ها، گزارشی از عملکرد و برنامه های دانشگاه های کلان منطقه متاثر از شرایط بحران پاندمی کووید 19 و چالش های توسعه آموزش مجازی در این دوره ارائه نمودند.

در این نشست دکتر زهرا کریمیان معاون توسعه آموزش مجازی در کلان منطقه 5 و دکتر مانوش مهرابی معاون آموزشی از دانشکده مجازی، دکتر سید ابراهیم حسینی از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر لیلی مصلی نژاد از دانشگاه علوم پزشکی جهرم، دکتر محمدرضا عطاءالهی از دانشگاه علوم پزشکی فسا، آقای پرویز عضدی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، خانم فاطمه سوخک از دانشکده علوم پزشکی لار، خانم شیوا دهقان خلیلی از دانشکده علوم پزشکی گراش و دکتر حسام الدین کمال زاده از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 26209
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید