• 1399/05/26
  • - تعداد بازدید: 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هم اندیشی و تصمیم گیری مجازی سازی طرح رویش ویژه دانشجویان جدید الورود

برگزاری جلسه هم اندیشی و تصمیم گیری مجازی سازی طرح رویش ویژه دانشجویان جدید الورود

جلسه هم اندیشی و تصمیم گیری مجازی سازی طرح رویش برای دانشجویان جدید الورود با حضور مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه و کارشناسان معاونت فرهنگی و دانشجویی و اعضاء دانشکده مجازی در محل دانشکده برگزار شد.

رییس دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی، مواجهه اولیه دانشجویان جدید الورود با محیط دانشگاه را حیاتی و زمینه ساز شکل گیری ذهنی و عملکرد دانشجویان در سال های تحصیلی آتی برشمرد و بر لزوم توجه به این مهم تاکید نمود. دکتر مجیدرضا فرخی افزود از آنجا که یکی از رسالت های قطب علمی آموزش الکترونیکی توسعه آموزش های مجازی و ارائه خدمات به دانشگاهیان در حوزه مجازی سازی است، این دانشکده آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با معاونت فرهنگی و دانشجویی در زمینه آموزش مجازی را دارد.

دکتر سید حمیدرضا هدایتی مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی نیز تصریح کرد طرح ”رویش“ به منظور برگزاری هرچه مطلوبتر مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود، آشنایی و انطباق هر چه بیشتر آنان با محیط زندگی تازه، فضای دانشگاه، خوابگاه و همچنین ارتقاء بینش مذهبی سیاسی دانشجویان برگزار می گردد. اما با توجه به شرایط بحرانی پیش آمده ناشی از اپیدمی کووید 19 و ضرورت آموزش دانشجویان به شیوه غیرحضوری، این معاونت بر آن شد تا طرح موسوم به رویش ویژه دانشجویان جدیدالورود را به شیوه مجازی و غیرحضوری با همکاری دانشکده مجازی و قطب علمی اموزش الکترونیکی برگزار نماید.

در ادامه دکتر زهرا کریمیان معاون تولید محتوا و توسعه آموزش مجازی راهکارهای پیشنهادی در زمینه طراحی و تولید محتوای الکترونیکی و نیز بستر ارائه این مطالب به شیوه مجازی ارائه نمودند. همچنین مهندس محمدجواد زمردیان و مهندس محمدامین محمدی مسئولین فناوری هر دو مجموعه به تبادل نظر در خصوص زیرساخت های فناوری لازم و امکانات فنی موجود در دانشکده مجازی پرداختند.

آقای علی برزگر مسئول امور فرهنگی مراکز، مهندس فرید مرادی کارشناس فناوری دانشکده مجازی، خانم فاطمه یگانه کارشناس امور فرهنگی و خانم مریم تراشچین کارشناس توسعه آموزش مجازی و مسئول روابط عمومی دانشکده مجازی نیز در این جلسه حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 27703
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید