• 1400/10/22
  • - تعداد بازدید: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده مجازی

برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه دانشجوی کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی

برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه دانشجوی کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی

جلسه دفاع از پایان نامه «ماریا مسعودی» دانشجوی کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی روز چهارشنبه 15 دی ماه 1400 در دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی بصورت آنلاین برگزار شد.

 
 

به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، عضو هیئت علمی گروه یادگیری الکترونیکی و استاد راهنمای این پایان نامه ضمن اعلام این خبر گفت: این پژوهش با عنوان « بررسی مولفه های توسعه آموزش مجازی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز » قبل از پاندمی کووید 19 و با هدف شناسایی مولفه‌های اصلی و موثر بر توسعه آموزش مجازی انجام گردید. دکتر «زهرا کریمیان» افزود: این طرح در 2 بعد میزان اهمیت و برآورد وضعیت مطلوب انجام شده و نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که مولفه های فرهنگی، میزان حمایت مدیران، چشم انداز مشترک توسعه آموزش مجازی در گروه و دانشکده ها، همگرایی و همسویی اعضاء هیئت علمی در دانشگاه جهت رسیدن به توسعه مطلوب و نمادهای فرهنگی و افراد پیشکسوت و پیشرو در توسعه آموزش مجازی از مهمترین عوامل توسعه آموزش مجازی می باشند.

در این جلسه دکتر مانوش مهرابی استاد مشاور پایان نامه، دکتر ناهید ظریف صنایعی داور داخلی، دکتر علی اصغر حیات داور خارجی و تعدادی از دانشجویان رشته یادگیری الکترونیکی بصورت آنلاین حضور داشتند. /پایان خبر

 

مریم تراشچین مسئول روابط عمومی دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 53337
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید