• 1399/06/29
  • - تعداد بازدید: 15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده مجازی

برگزاری جلسه دانشگاه نسل سوم در دانشکده مجازی

برگزاری جلسه دانشگاه نسل سوم در دانشکده مجازی

جلسه حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم روز چهارشنبه 6 شهریور ماه 99 با حضور رییس کارگروه بسته حرکت بسوی دانشگاه نسل سوم و رییس دفتر توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان و رییس و معاونین دانشکده مجازی برگزار شد.

 
 
 

در ابتدای جلسه رییس کارگروه بسته حرکت بسوی دانشگاه نسل سوم با اشاره به شاخص های تعیین دانشگاه های نسل سوم و نحوه تفکر حاکم بر این نوع دانشگاه مقدماتی را ارائه نمود. دکتر هاشم منتصری با تاکید بر اهمیت دیدگاه اقتصاد در آموزش و لزوم توجه بیشتر بر این مهم، به موضوع تولید ثروت حاصل از پایان نامه‌ها و طرح های پژوهشی اشاره کرد. وی افزود: از الزامات حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم تشکیل TTO  در هر دانشکده بطور مستقل و یا با دعوت از شرکت های دانش بنیان است که باید مورد توجه مسئولین دانشکده ها قرار گیرد. وی همچنین تصریح کرد: آینده شغلی و بازگشت سرمایه دانشجویان مسئله ای است که اساتید دانشکده بایستی برای دانشجویان شفاف سازی کرده و برای آشنایی آنان با بازار کار برنامه ریزی نمایند.

 

 

در ادامه دکتر زهرا کریمیان معاون تولید محتوا و توسعه آموزش مجازی با اشاره به هم راستایی رسالت و ماهیت قطب آموزش الکترونیکی با اهداف دانشگاه نسل سوم، به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی پرداخت.

فرهنگ سازی اجتماعی زمینه ساز حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم

دکتر مجیدرضا فرخی رییس دانشکده مجازی توجه به فرهنگ سازی اجتماعی و آشنایی اقشار جامعه با دانشگاه را لازمه کسب حمایت های اجتماعی برشمرد و آن را زمینه ساز حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم دانست.  

 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 28855
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید