• 1399/06/29
  • - تعداد بازدید: 15
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دانشکده مجازی

برگزاری بیست و ششمین دوره فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی بصورت مجازی

بیست و ششمین دوره فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی 1 شهریور ماه 1399 بصورت مجازی توسط دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شروع به کار کرد.

بیست و ششمین دوره فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی 1 شهریور ماه 1399 بصورت مجازی به همت دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شروع به کار کرد.

رئیس دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی، با اعلام این خبر گفت: دوره فلوشیپ یادگیری الکترونیکی با هدف توانمندسازی اعضاء هیئت علمی و مدرسین دانشگاه های کشور در طراحی و مدیریت دروس و دوره های الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز طراحی شده و از سال 1390 تا کنون در حال اجرا می باشد و تا امروز که بیست و ششمین دوره آن در حال برگزاری می باشد بیش از 1000 عضو هیات علمی از دانشگاه های کشور در این دوره شرکت کرده اند. وی افزود: این دوره بر اساس شش محور کلی" مفاهیم، مبانی و ملزومات یادگیری الکترونیکی، طراحی و ارایه دوره الکترونیکی، طراحی انواع تعامل، طراحی انواع آزمون، تولید محتوای الکترونیکی و فناوریهای نوین" برگزار می شود که هر کدام مجموعه کارگاه‌هایی را در بر می گیرد.

دکتر «مجیدرضا فرخی» خاطر نشان کرد که پس از گذراندن دوره فلوشیپ توسط اعضاء هیئت علمی، در صورت شرکت فعال در فعالیت‌های یادگیری شامل مشارکت فعال در سیستم مدیریت یادگیری، جلسات بحث و گفتگو و کلاس مجازی بنا بر مصوبه درونی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، 1 امتیاز دانش پژوهی به ایشان تعلق می‌گیرد و با انجام فعالیتهای الکترونیکی از قبیل تهیه محتوای الکترونیکی، برگزاری کلاس مجازی، استفاده از آزمون ساز و تالار گفتگو امتیازی معادل فعالیتهای انجام شده برای اساتید محاسبه خواهد شد.

مدیر گروه یادگیری الکترونیکی و دبیر علمی این برنامه نیز با اشاره به اینکه فلوشیپ یادگیری الکترونیکی بصورت کاملا مجازی و در قالب 18 جلسه آفلاین (نابرخط) و 7 جلسه آنلاین (برخط) تا 12 مهرماه ادامه دارد، افزود 44 عضو هیات علمی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و 45 نفر از دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، آبادان، اهواز، زنجان، گراش و لارستان در این دوره نام‌نویسی کرده اند.

 
 

دکتر «ناهید ظریف صنایعی» اضافه کرد: شرکت کنندگان به مدت یک ماه پس از پایان آموزش های آنلاین، فرصت دارند که یک دوره آموزشی ترکیبی را طراحی و بر روی پلتفورم LMS ارائه دهند.

 
 

در جلسه افتتاحیه بیست و ششمین دوره فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی که بصورت آنلاین (برخط) برگزار شد، ابتدا دکتر مانوش مهرابی معاون آموزشی گروه یادگیری الکترونیکی گزارشی از فعالیتهای دانشکده مجازی ارائه و در ادامه دکتر ناهید ظریف صنایعی دبیر علمی برنامه نیز در خصوص نحوه برگزاری دوره و مسیر یادگیری (learning path) که به واسطه آن به صورت هفتگی تمام محتواهای آموزشی و فعالیت های یادگیری، بر طبق ساختار دوره مرحله به مرحله فراگیران را هدایت می کند، توضیحاتی عنوان نمودند.  


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 28067
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید