• 1398/10/23
  • - تعداد بازدید: 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولویت های تحقیقاتی گروه یادگیری الکترونیکی در سال 96

اولویت های تحقیقاتی گروه یادگیری الکترونیکی در سال 96

اولویت های تحقیقاتی گروه یادگیری الکترونیکی در سال 96
اولویت های تحقیقاتی گروه یادگیری الکترونیکی در سال 96
18 اسفند 95
منتشرشده در کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی
خواندن 2868 دفعه

اولویت های تحقیقاتی گروه یادگیری الکترونیکی به شرح زیر اعلام می گردند:

    طراحی دوره ها و دروس الکترونیکی مبتنی بر نظریات گوناگون یادگیری در علوم پزشکی
    طراحی، ارائه و ارزشیابی مدل یادگیری الکترونیکی اثربخش در علوم پزشکی
    طراحی دوره های دانشگاهی مبتنی بر یادگیری همراه
    طراحی و ارزشیابی دوره های الکترونیکی فرهنگی
    طراحی و ارزشیابی دوره های الکترونیکی آموزش سلامت عموم
    طراحی دوره های الکترونیکی مبتنی بر شبیه سازی، بازی ، آزمایشگاه مجازی و غیره.
    روشها و فنون تدریس مناسب در محیط یادگیری الکترونیکی
    روش های تقویت تعامل در محیط یادگیری الکترونیکی
    طراحی، ارائه و ارزشیابی مدلهای پشتیبانی در محیط یادگیری الکترونیکی(مدرس، دانشجو، کارکنان، مدیریت)
    راهکارهای ارتقا امنیت اطلاعات درمحیط یادگیری الکترونیکی
    کیفیت در یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی
    طراحی شیوه های گوناگون ارزشیابی دانشجو در محیط یادگیری الکترونیکی
    طراحی و ارزشیابی دوره های دانشگاهی الکترونیکی
    طراحی محیط های یادگیری الکترونیکی بر حسب گروه های جمعیتی(کودکان، نوجوانان، ....و افراد با نیازهای خاص)
    یادگیری الکترونیکی در توسعه مداوم حرفه ای
    یادگیری الکترونیکی در آموزش ضمن خدمت
    تاثیر زیرساختهای الکترونیکی بر توسعه آموزش علوم پزشکی
    تاثیر انواع ابزارهای یادگیری الکترونیکی بر یادگیری تعاملی
    تاثیر انواع ابزارهای یادگیری الکترونیکی بر یادگیری مشارکتی
    تاثیر شبکه های اجتماعی و ابزارهای فناوری اطلاعات عمومی بر هویت فرهنگی دانشجویان
    بررسی بهره‌وری و کارایی روش‌های آنلاین و آفلاین
    E-MENTORING و تاثیر آن بر روابط استاد و دانشجو
    E-professionalism در علوم پزشکی
    واقعیت مجازی و پیامدهای آن در یادگیری الکترونیکی
    نقش gamification در بروندادهای یادگیری الکترونیکی
    طراحی، تدوین و ارزشیابی ابزارهای ارزشیابی الکترونیکی (لاگ‌بوک، پورتفولیو و ...)
    مقایسه اهداف موفقیت در دانشجویان حضوری و غیرحضوری
    مقایسه ابعاد شخصیتی دانشجویان حضوری و غیرحضوری
    مقایسه خودکارامدی دانشجویان حضوری و غیرحضوری
    مقایسه ابعاد فردی و اجتماعی دانشجویان حضوری و غیرحضوری
    تحلیل و بررسی انواع مؤلفه‌های یادگیری الکترونیکی مبتنی بر تئوری‌های رفتارگرایی، سازاگرایی و شناخت‌گرایی، ارتباط گرایی
    بررسی شیوه‌های مختلف پذیرش دانشجو در دانشگاه مجازی
    مطالعه تطبیقی وضعیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های کشور، منطقه و جهان
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 18610
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید