• 1399/04/07
  • - تعداد بازدید: 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز به کار بیست و پنجمین دوره فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی بصورت مجازی

آغاز به کار بیست و پنجمین دوره فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی بصورت مجازی

بیست و پنجمین دوره فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی 7 تیرماه 1399 در پی استقبال گسترده اعضاء هیئت علمی بصورت مجازی در دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آغاز به کار کرد.

رئیس دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی، ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در خصوص اهمیت موضوع آموزش مجازی در دوران بحران کرونا و لزوم توجه هرچه بیشتر اساتید بر کیفیت آموزش و یادگیری دانشجویان به شیوه الکترونیکی اشاره نمود. 

دکتر «مجیدرضا فرخی» با اشاره به اینکه فلوشیپ یادگیری الکترونیکی بصورت کاملا مجازی (به شیوه برخط و نابرخط) تا 18 مرداد ماه ادامه دارد، افزود بیش از 61 عضو هیات علمی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و 17 نفر از دانشگاه های علوم پزشکی تهران، همدان، جهرم و فسا در این دوره حضور دارند.

 
 

 دبیر علمی فلوشیپ محورهای برگزاری این دوره را شامل آشنایی با مفاهیم، مبانی و ملزومات یادگیری الکترونیکی، طراحی و ارائه دوره الکترونیکی، طراحی انواع تعامل، طراحی انواع آزمون (ارزشیابی)، تولید محتوای الکترونیکی، آشنایی با نرم افزارهای تهیه شده توسط قطب و سایر فناوریهای نوین عنوان کرد.

دکتر «ناهید ظریف صنایعی» اضافه کرد: شرکت کنندگان به مدت یک ماه فرصت دارند که یک دوره آموزشی ترکیبی را طراحی و بر روی پلتفورم LMS ارائه دهند.

 
 
 
 

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 25721
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید