وظایف کارشناس امور اداری
- رسیدگی و انجام امور مربوط به بررسیهای سازمانی و پیش بینی و تأمین کادر نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه
- مراقبت در امر حضور و غیاب کارکنان دانشگاه و طراحی سیستمهای مکانیزه حضور و غیاب
- انجام امور استخدامی و صدور احکام کارکنان دانشگاه با رعایت قوانین و مقررات استخدامی
- صدور حکم استخدامی ، تغییر ضریب حقوق و مزایا ، ارتقاء گروه ، ترفیع و رتبه علمی ، انتصاب ، اشتغال ، مأموریت، تعلیق ، بازنشستگی ، موظف و غیره
- تهیه آمار کارکنان و انتقال آن به کارتهای کاردکس و کامپیوتری جهت نگهداری و ارائه به مقامات مافوق
- تهیه و تنظیم و نگهداری حفظ و حراست پروندههای استخدامی و تهیه و جمعاوری آمار و اطلاعات پرسنلی مورد نیاز واحدها و نیز مایحتاج دانشگاه اعم از لوازم و مواد با رعایت کامل مقررات مالی
-